Taursusavenue 100
2130 LS Hoofddorp
Route

E-mail
socialekaart@haarlemmermeer.nl

Telefoon
0900 1852

Socialekaart Haarlemmermeer geeft antwoord op vragen over wonen, werken, zorg en jeugd en helpt de juiste organisatie te vinden.

Heeft u aanvullingen of verbeteringen m.b.t. de website? Neem dan contact met ons op. Voor vragen en advies over uw persoonlijke situatie kunt u dit formulier invullen.

Klacht indienen

Misschien bent u niet tevreden over hoe u wordt geholpen. Of een product doet het niet goed. Dan kunt u een klacht indienen.

  • Ga eerst in gesprek met de organisatie waar u een klacht over heeft. Zoek samen naar een oplossing.
  • Komt er geen oplossing, dien dan een klacht in. Kijk op de website van de organisatie hoe dat moet. Of vraag het aan een medewerker.

Komt u er zelf niet uit? Vraag een cliëntondersteuner om hulp. Cliëntondersteuning is gratis. De cliëntondersteuner bekijkt altijd wat voor u het beste is. Kijk ook op de website van de Nationale Ombudsman voor meer informatie.

Ook de medewerkers van de PlusPunten kunnen u helpen de juiste ondersteuning te vinden.