Haarlemmermeer


Haarlemmermeer

Raadhuisplein 1
2132 TZ Hoofddorp
Route

E-mail
socialekaart@haarlemmermeer.nl

Telefoon
0900 1852

Socialekaart Haarlemmermeer geeft antwoord op vragen over wonen, werken, zorg en jeugd en helpt de juiste organisatie te vinden.

Door corona is bezoek beperkt. Regel uw zaken daarom zoveel mogelijk online. Wilt u langskomen? Maak een afspraak. Kom alleen langs als u geen gezondheidsklachten heeft. Houd tijdens uw bezoek 1,5 meter afstand en kom niet met meer mensen dan noodzakelijk is.

Heeft u aanvullingen of verbeteringen m.b.t. de website? Neem dan contact met ons op. Voor vragen en advies over uw persoonlijke situatie kunt u dit formulier invullen.

Klacht indienen

Misschien bent u niet tevreden over hoe u wordt geholpen. Of een product doet het niet goed. Dan kunt u een klacht indienen.

  • Ga eerst in gesprek met de organisatie waar u een klacht over heeft. Zoek samen naar een oplossing.
  • Komt er geen oplossing, dien dan een klacht in. Kijk op de website van de organisatie hoe dat moet. Of vraag het aan een medewerker.

Komt u er zelf niet uit? Vraag een cliëntondersteuner om hulp. Cliëntondersteuning is gratis. De cliëntondersteuner bekijkt altijd wat voor u het beste is. Kijk ook op de website van de Nationale Ombudsman voor meer informatie.

Ook de medewerkers van de PlusPunten kunnen u helpen de juiste ondersteuning te vinden.