Over Sociale Kaart
Sociale kaart Haarlemmermeer is ontwikkeld in opdracht van de gemeente Haarlemmermeer in samenwerking met vele instellingen en organisaties.
Sociale kaart Haarlemmermeer is de online plek waar u informatie vindt over de thema’s:
- Wonen en vervoer
- Werken en leren
- Jeugd en gezin
- Meedoen en meehelpen
- Zorg en welzijn
- Geld
Hoe gebruikt u Sociale kaart Haarlemmermeer?
- Kies het thema waar u vragen over heeft
- Kies daarna een onderwerp
- Kies waar u meer over wilt lezen
U ziet vragen en antwoorden over het gekozen onderwerp. Wilt u de contactgegevens van een organisatie zien? De organisatie die aansluit bij de vraag wordt opgenomen onder iedere vraag/antwoord combinatie.
U kunt ook zoeken via het zoekveld. Typ een zoekwoord in en klik op het vergrootglas.
U ben ontevreden en wilt een klacht indienen
Misschien bent u niet tevreden over hoe u wordt geholpen. Of een product doet het niet goed. Dan kunt u een klacht indienen.
- Ga eerst in gesprek met de organisatie waar u een klacht over heeft. Zoek samen naar een oplossing.
- Komt er geen oplossing, dien dan een klacht in. Kijk op de website van de organisatie hoe dat moet. Of vraag het aan een medewerker.
Komt u er zelf niet uit? Vraag een cliëntondersteuner om hulp. Cliëntondersteuning is gratis. De cliëntondersteuner bekijkt altijd wat voor u het beste is.
Kijk ook op de website van de Nationale Ombudsman voor meer informatie.
Ook de medewerkers van de PlusPunten kunnen u helpen de juiste ondersteuning te vinden.
Heeft u niet gevonden wat u zocht? Neem dan contact met ons op.